söndag 31 oktober 2010

Helgen som gått..



 Chokladtårta och Kärleksmums

 Citronmuffins i dinosaurieformar.

 Kusin Ebba hjälper till att öppna paket.

Loke älskar skor så de här var uppskattade :)

 Nästan "Bolibompadraken".

Fiskedamm förbereds.

♥ Mina fina pojkar 

Hej!
Helgen som gått har inneburit en hel del aktiviteter som barnkalas, simhallen, halloweenfirande och utomhuslek/jobb. Hoppas ni oxå haft en bra helg!
Imorgon ska jag visa er bilder från Linus läskiga ansiktsmålning :) 

Än är inte helgen slut och nu ska vi åka till Orsa och titta på min brorsdotter som ska spela hockeymatch där. Sen väntar en jättetvätthög på att bearbetas ;)

Kram /Milla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goda bakverk o glada barn kan jag tro!

Hoppas du kan behålla kassapparaten .. den är väldigt charmig . Lycka till med butiken!

Kram/Mira

Jenni sa...

Åh va fint du gjort! Vilket härligt kalas. Jag vill va med!
Älskar hans nya skor. Så tuffa!