måndag 1 november 2010

Linus??



Hej och tack ni fina för era lyckönskningar :) Hoppas det blir bra! Det är så mycket jag skulle vilja hinna klart med innan invigningen, men det får bli som det blir. Det som hinns med, hinns med, resten får jag fixa sen! 


Jag har en kompis som är jätteduktig på ansiktsmålning. I helgen målade hon Linus. Ser ni så "fin" han blev ;) Själv har jag alltid älskat maskerader och det har blivit en del genom åren. Är sugen på en snart, hade varit läckert med en rolig ansiktsmålning :)


Tack Marie med bloggen handgjorda drömmar för awarden hos dig! Jag är så glad för att du uppskattar min blogg :)


Kramar /Milla

5 kommentarer:

Unknown sa...

Verkligen otäck kille du fick, en riktig vampyr.
Hoppas allt kommer gå bra för dig och din gårdsbutik och jag skulle nog försöka få plats för den fina kassaapparaten.
Kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Huuga vilken otäck vampyr ;-) Han skrämde säkert en hel del med den ansiktsmålningen :-)

Kram Mia

Unknown sa...

Hua..blir riktigt rädd där ☺ Så duktigt målat! Kul med maskerad. Ha det så gott. Kram Lenita

Mina drömmars hus sa...

Roligt att du tittade in!

Vilken målning, så häftig!

Må så gott!
Kram
AC

Gardenhouse sa...

Så fräck målning!
Ett stort grattis till den sko tokige jubilaren, underbara dojjor!
Önskar lycka till med gårdsbutiken, så spännande...
Så sann skylt du har ovanför soffan.
Kram Sussi