torsdag 4 november 2010

Inför helgen



Hej på er!
Ja nu är det bråda dagar här hemma men snart är allt klart inför helgens lilla invigning :)
Det känns lika roligt som pirrigt. Få se om det är någon som hittar hit ;)

Julbordet!

 Paket-inslagningsbordet.


Som ni ser finns det en hel del varor som inte finns med i nätbutiken än. Men nästa vecka ska allt fotas och läggas in. Till veckan kommer det även att finnas ytterligare en betalningsform i butiken. Nämligen: Handla dina julklappar nu, betala i januari!

Nu är det bäst att fortsätta!
Många kramar /Milla

11 kommentarer:

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Gud va spännande Camilla, hade man haft tid så hade jag kommit direkt =) men får ta det en annan gång när jag har ärenden till Mora =)

Ha en fortsatt bra dag

Kramar Ulrika

Kleine Traumwolke sa...

Hallo,
dein Blog ist sehr schön.Ich habe mich gleich als Leserin eingetragen und werde jetzt öfter einmal vorbeischauen.
Ganz liebe Grüße,
Diana

Lantligt i smultronbacken sa...

Vill kika in och önska stort LYCKA TILL med öppningen, jag är säker på att det kommer massor med folk. Önskar jag bodde närmare.

Vad är det för rullar med siffror som ligger på bordet?

Kram

Ellinor sa...

Lite långt bort för mig men annars hade jag jättegärna besökt din butik!! Ett stort lycka till inför öppningen!
Kram
Ellinor

Jenni sa...

De ser väldigt fint ut. De där kommer bli toppen!

Camilla sa...

Åh vad fint det ser ut! Lycka till! Kram ifrån bloggvärlden

Nyanser av vitt sa...

Åh vad mycket fint. Var i vårt avlånga land ligger denna fina gårdsbutik?
Lycka till!
Kram Agneta

Unknown sa...

Så spännande! Ser så fint ut där! Lycka till ännu en gång! Ha det gott. Kram Lenita

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Önskar att jag hade nära så att jag fick njuta av din vackra butik!
Kommer att bli så bra så!
Lycka till!
Kram Mimmi

Lilla gårdshuset sa...

Kommer att gå galant tror jag. Synd att det är så långt till dig från mig. Hade helt klart kommit på besök annars.

Lycka till!
Kramis/Heléne

Vita Lyckan sa...

Vilken fin blogg du har! Har kikat runt lite hos dig...

Ha det gott!

Mvh, Karin