söndag 7 november 2010

Lyckad invigning!


Choklad var poppis :)









 Julklappar inhandlades.




Underbar lantlig julkalender!


Här ska disken byggas ut så den gamla kassa-apparaten får plats.
(Jag har bestämt mig för att behålla den :)

Hej :)
Ikväll pustar en lycklig Milla ut. Invigningen blev en succé! På lördag morgon innan öppning kom en reporter från Dalarnas tidningar och fotade och intervjuade och efter öppning var det fullt i butiken hela tiden! Jag sålde slut på många saker och en vägg blev helt tom då en hylla skruvades ner och såldes liksom en barngarderob. Det var till att göra om i butiken till nästa dag. Jätteskoj! På söndagen blev det lite lugnare. Så här i efterhand vet jag att jag skulle beställt hem mer saker men sånt kan man ju aldrig veta. Så till veckan ska jag beställa nya och mer varor till butiken :)


Stort tack till er som besökte butiken i helgen, över alla lyckönskningar och positiv respons. Och tusen tack till Carina och mamsen för all hjälp :-D  Jag hade inte klarat det utan er. Ni som inte hade möjlighet att besöka butiken i helgen är naturligtvis välkomna en annan gång.

Kramar /Milla

8 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt att det blev en sådan succé. Stort GRATTIS.
Blir nog himla bra med den gamla kassan.
Kram Ing-Britt

Lilla Vrån sa...

Hejsan!
Sååå himla länge sedan jag besökte din blogg.
Vad mycket roligt som hänt.
Verkligen kul med affären, det såg ut att finnas hur mycket fint som helst där.
Synd att man bor så långt ifrån dig:)
Ha en fin kväll!
Kramar//Carina

Camilla sa...

Hej! Vilken underbar butik! Synd att jag inte bor i närheten...Jag undrar om jag skulle kunna få låna bilden på den otroligt fina julkalendern om jag länkar till dig? Kram Camilla

Photo by Maria sa...

Vilken fin butik du har, där hade jag kunnat tömma min lön lätt..
Lycka till nu..

Kram Mia

Ìsnornin sa...

Hej. Din butik var ett hett samtalsämne på jobbet imorse:)
Jag ångrar att jag inte köpte 4 syltburkar... När var det du skulle ha öppet i veckan?
Kram

Lilla gårdshuset sa...

GRATTIS till succén! Vad roligt. Ja nu blir det till att beställa hem mera varor då;).

Stor kram till dig!

Kramis/Heléne

Anonym sa...

Åh så mysigt det ser ut... måste nog ta en tripp dit nån dag! =)
Lycka till!
Kram Jennie

Anonym sa...

Åhhh, så mycket fint!
Lycka till,
Lena