tisdag 23 november 2010

Aqua Vireo Adventskalender


Hej!
Nu är det vardag igen och det snurrar på för fullt innan jul. I helgen var jag varit på buggkurs. Såå himla skoj! Jag har dansat en del förr och det här var en lite mer avancerad kurs. Nån mer som brukar vara ute och dansa?
I kväll ska vi på "Indien kväll", nåt som de äldre barnen i Linus skola ordnat. Har inte hunnit satt mig in i, vad det är för tillställning... men det handlar om att dra in pengar till ett projekt till barn i Indien :)

* Veckans vara är den här mysiga adventskalendern som nu kostar 199kr. *

Trevlig Tisdag!
Kram /Milla

4 kommentarer:

EDYTA KUBICZEK sa...

Very nice :-)

Lycka är ~ Onnea on sa...

vad fin kalender. Hoppas det blir en rolig indienkväll.
~marita~

Unknown sa...

Vilken fin kalender! Låter spännande det där med indien kväll..Ha det gott. Kram Lenita

Ìsnornin sa...

Hej.
Jag fixade till ljusstakarna så snyggt;) Nu står de på min öppnaspis och väntar på flrsta advent:)
Kram