fredag 19 november 2010

Är julen här?

Hej!
Jag saknade inte snön när den var borta, nu är jag glad att den kommit. Det är sådär lagom mycket nu. Ett vintervitt landskap som lyser upp den mörka årstiden men inte så man behöver skotta varje dag. Härligt!


Lite julsaker har redan tagit plats här hemma. En grangirlang, en jul-skoltavla som jag ropat in på tradera (ska visa er någon dag) och ljusslingor. Men jag kan inte hålla mig längre, till veckan ska jag gå igenom alla julkartonger och plocka fram lite mer :)
Ha en go kväll alla läsare! Kram /Milla

8 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tycker att du gör helt rätt i att börja pynta lite redan, jag har också gjort det. Varför stressa under en dag när man kan mysa med det läääänge.

Det kommer fram lite varje dag här hemma. Idag har jag planerat att byta ut mina smågranar mot nya, bara de syns under snön så.

Kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vilken fin krans!
Vi fick snö i natt så nu har vi också vintervitt. Det som är synd är att under snön ligger mitt lingonris som jag hade tänkt plocka.
Ha en bra helg!
Kram Anette

Lycka är ~ Onnea on sa...

Snön har fått julkänslorna att vakna upp hos mig också. Lite pynt kan man ju bra ta fram redan.
ha en bra helg!
~marita~

Det vita dårhuset sa...

Men visst är det väl vackert med den vita snön?! Vitt inne....vitt ute *ler*

Hoppas din Lördag blir mysig och fin!
Kramar Erika

Vita huset 28 sa...

Hej ja visst är de härligt med lite vitt puder ute, fast jag vill inte heller ha så mycket att jag måste skotta :)

Här hemma har jag också börjat lite med julen, plockat in 4 minigranar o fyllt en stor glasskål med julgranskulor.
Va fin din ljusgirlang va.

Ha en skön helg kram Camilla

Barn & Inredning sa...

Så fint!!
Gillar din krans i fönstret.
Så mysigt!!

Jag har också tagit fram lite juliga saker här hemma.
Jag har inte kommit in i julkänslorna ännu,brukar göra det TIDIGT. Men inte detta året....men försökte idag.

Ha en skön kväll!!
Kram MAlin

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vad härligt fräscht det ser ut!! Jättefint.
Jag var o inne o kikade i din webbutik - var så nyfiken på dina smycken som du visade i tidigare inlägg. Men det fanns inga där...
Kollade jag kanske på fel ställe?
Ha en fin lördagkväll!
Kram Marie

Nilla sa...

Ja, visst är det nåt visst med den gnistrande vita snön.
Det blir ljust och vackert.

I kväll åker mina julkartonger fram.
Det är alltid lika spännande att se vad de innehåller.
Alltid är det nåt jag glömt bort att jag har.


Ha de bäst !!
Nilla