onsdag 22 december 2010

Granen 2010


Vackraste julgransmattan från Aqua Vireo finns nu på julrea i butiken.
Hej!
Nu står granen grön och grann i stugan :) På väggbiten mellan sovrummet och badrummet. Den plats där kaminen senare ska stå.
Pyntet består av hemgjorda och köpta strutar, perfekta att fylla med godis på julgransplundringen. Jag ska försöka hitta någon passande och fin belysning oxå. Det och en del annat hade jag tänkt fixa idag men kylan (-26) och bilar som krånglar satte stopp för det :( Fick iaf skjuts till vår lokala butik så jag kunde handla det viktigaste. För snart ska jag baka till mormor. Det brukar vara en uppskattad julklapp :)


Varma kramar trots vinterkylan! /Milla

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Fin julgran och extra fint med mattan, lådan och strutarna..

Värmande kramar / Mia

Maria - Villa Krutbruket sa...

God jul!!!!!!!!!!! :)

Pajupirtin Kaisa sa...

Gud Jul Milla ♥
Ö: Kaisa

Unknown sa...

Vilken tät och fin gran ni har hittat. Fick en avi idag att jag ska få paketet från dig idag efter 17:00 såå spännande.
Önskar dig en riktigt God Jul med massor av god mat och mys med familjen.
Kram Ing-Britt