tisdag 21 december 2010

Mer av gården

Sent i höstas, precis innan snön kom, fick vi taket utbytt på vår lilla friggebod. Det blev tegel, som vårt bostadshus. Den byggdes även ut med en liten trall och krysstaket. 
Så till våren är det bara att sätta igång att måla staketet samt bättra på dörr och fönster. Ett projekt jag ser fram emot :)

Hej på er!
Nu är det kyligt igen! -20 här i Dalarna. Brr!
Nu håller jag mig helst inne. Längtar redan till att krypa ner under ett varmt täcke. Men det får vänta några timmar till :)

Trevlig Tisdagskväll!
Kram  /Milla

3 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Det är kallt här nere i södermanland också idag! Några promenader har det tyvärr inte blivit i kylan.
Stor Julkram Annelie ♥

Det vita dårhuset sa...

Tjena tjejen!
Jaa du...Idag bet det i!Din ide var jätte bra :) Så det är bara att skicka. Skriver mail snart ;)
Min gamla vän bor i Mora. Kanske känner du henne Erika F..
Jätte fint med verandan och tegeltak älskar jag och den dagen vi får råd blir det det på våran veranda med!

Många kramar Erika

Unknown sa...

Jadu i den här kylan längtar man nästan till sommarens projekt redan innan julen varit. Vi var ute och åkte en sveng nu i kväll och som kallast visade termometern -29 grader. Burr inte alls skönt.
Julkram Ing-Britt