tisdag 25 januari 2011

Borta bra men hemma bäst!

God morgon!
Nu börjar jag komma i form igen. Har vaknat upp efter formexruset ;) Helt underbart att få åka iväg och mysa en helg utan stress och hemsysslor men lika underbart att få komma hem igen! Borta bra men hemma bäst :) Det jag gillar bäst (förutom inredningen) är nog att äta på nya spännande restauranger. Fredagskvällen njöt vi av en god köttbit på hotellets restaurang. På lördag kväll åkte vi in till gamla stan och åt värdens godaste pasta på en italiensk restaurang. (Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter).


Nu ska jag åka och beställa material till huset innan jag öppnar butiken. Vad det är ska ni få se snaart :) Men det har att göra med bilden här ovanför :)
Ha en bra dag/kväll!
Kram /Milla

8 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Låter spännande....får se vad du nu ska hitta på.
Jag instämmer helt i "Borta bra men hemma bäst".

Ha det bäst, kram Anette

Unknown sa...

Hejsan!

Visst stämmer ordspråket "borta bra men hemma bäst" såå himla bra.

Är det möjligen så att det är dags för lite pårlspont i köket?
På tal om köket, vilket underbart skåp du har :).

Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Vilken härlig grönfärg på skänken.....

Ha en fin dag.
AC

Photo by Maria sa...

Ja det där med borta bra men hemma bäst stämme riktigt bra..

Spännande att följa vad ni skall göra..

Kram Mia

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Vilken mysig blogg & butik du har!
Kommer gärna tillbaka.
Ha en skön kväll!
Kram Lotta

Ellinor sa...

Glad att se att skåpet fortfarande är grönt! Så fint!
Ska bli spännande att se vad du kommer hem med!
Kram
Ellinor

Huset vid ån sa...

Vad roligt att ha varit på Formex, alltid lika givande o inspirerande....

Men visst är det skönt att få komma hem till sitt "eget"....
Många nya intryck o ideer som ska smältas när man kommer hem.

Hoppas att du hittade mycket fint till butiken!

Kraaam Therese

Jerk sa...

Italiens restaurang i Gamla Stan brukar vara Vapiano..