onsdag 23 februari 2011

En våning upp



Halloj!

Det började bra på över våningen men nu är det stopp igen! Golvet måste läggas först. Och det ska in från ladan och torka några veckor innan bygget kan fortsätta. Förhoppningen nu är att det ska bli klart i slutet av mars.

Här ser ni dörröppningarna till sovrummen på övervåningen. Längst till höger kommer en liten minitoa. Till vänster om allt, där ni ser att innertaket är påbörjat ska det vara öppet ända upp i nock med bara ett staket på övervåningen. Tips på fina staket tas väldigt gärna emot!

Ska ni på bokrea idag? Jag tänkte norpa åt mig Leilas "one more slice" som säljs för halva priset endast idag.

Ha det så bra och tack för alla snälla kommentarer om köket och tapeten :)
Kramar Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Milla!
Ser ut att bli bra. Gillar rymden som blir när man bitvis har uppet till nock.
Ingen bokrea för mig.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Så häftigt med ett räcke och så öppna ytor. Fina staket finns det gott om tycker jag men svårare att välja ett. Googla lite och inspireras. Dock tyckte jag inte om Ernst som han gjorde i hyttan med plexiglaset innanför smiden.

Bokrea har det blivit här med. Jag fyndade några böcker, inredning och bakning.

Kram Teres

Photo by Maria sa...

Det där kommer att bli hur bra som helst..

Ha en fin fortsatt kväll..

Kram Mia

Lena sa...

Vad spännande det ska bli att se fortsättningen från övervåningen....
Jag lyckades få åt mej Leilas bok, hoppas du hann få tag på en också=)

Kram Lena