tisdag 22 februari 2011

Ser ni vad jag har i skåpet?


Yes, jag har fått in så söta kryddburkar. Finns nu med oregano, rosmarin och basilika. 35kr


När de tagit slut är det bara att fylla på med egna kryddor från trädgården.

Hej!
Härligt soliga dag :)

Står i butiken och lägger in lite nya varor som kommit. Solen strålar in genom fönstret och jag längtar allt ut lite grann.  Jag har nyss lämnat iväg en sändning med varor så ni som väntar på leverans kommer snart få era paket. 

Hoppas ni får en toppendag!
Kram ♥ Milla

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vad läckra burkar med kryddor i. Perfekt nu när vi är på väg mot sommaren.

Kram Teres

Mina drömmars hus sa...

Bara lite lite finare än min kryddförvaring, he he.
Superfint skåp med ursöta burkar.
Kram
AC

Levis o Vilda sa...

Åh, vilket härligt arbete du måste ha... Nog för att jag gillar mitt men måste erkänna att jag blir lite avens på alla er "egna" emellanåt. Ska ta en koll på dina nyheter i butiken nu!

Kram kram