måndag 21 februari 2011

Mora

Kranen kommer såklart från hemkommunen Mora.

Vacker i gammeldags stil.

 Nu saknas nya gardiner och lite piff o mys här inne :)

Hej!
I torsdags fick vi till det sista lilla röret som gjorde att vi äntligen kunde bada :O)
Lovely! Så avslappnande o sköönt. Levande ljus, soft musik,  doftande olja o glass (som bör ätas i ett varmt bad :o) Myyys!

Passa på att göra saker som ni njuter av så ofta ni kan. Idag ska jag träna o baka med pojkarna. Det gillas verkligen :o)

Kram på er!
♥ Milla

5 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Snyyyg!!
Men du vilka underbara ting du fått in i butiken! Finns ett flertal saker jag skulle vilja sätta tänderna i ;)

Kramar Erika

Unknown sa...

Hej Milla!
Vilken fin kran och det är klart ni ska sponsra hemmakommunen.
Men att äta glass i badet har jag aldrig testat, hihii... Passa på att njuta nu du har ju väntat på detta ett tag :)
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt att kunna bada nu. Håller med dig om att glass ska ätas i badet. Roligt att det är fler än jag som gör det, maken tror att jag är ensam om den tokiga ideén

Kram Teres

Photo by Maria sa...

Åh vad avis jag är på badkaret.. Älskar att bada men vi har bara dusch, men vi spånar på ett kar så jag hoppas det kommer ett sådant så småningom..

Fint i ert badrum..

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Åhhh så härligt att du kan bada nu :) Hoppas du njuter i massor.
Ha en skön dag
Kram Camilla