söndag 20 februari 2011

Not in the mood


Hej!
Tack ni söta för era hälsningar. De värmer verkligen . Det har inte varit någon bra helg men jag har valt att inte skriva om tråkiga saker här på bloggen så, så får det bli. Men ur de flesta tråkigheter kommer tillslut nåt positivt. Man omvärderar, känner efter vad man vill ha ut av livet och vad som behövs för att må bra..

Slut på tråkigheter för idag!!!
På båda sidor om fondväggen ska råspont spikas upp.

Såg ni Solsidan? Inte många som missar det va? ;)

Ha det bäst alla underbara :)
Nu blir det tidig sänggång för mig!
Nattinatti

6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Japp, här blev det Solsidan och en massa skratt.

Hoppas på att vinden vänder för dig och det positiva kommer som en il. Jag blåser lite mot dig så går det snabbare.

Kram Teres

Nyanser av vitt sa...

Ibland händer det tråkiga saker. Hoppas det blir bättre snart. Jag så Solsidan -tyckte inte det var speciellt bra idag. Förra söndagen däremot var det super
Kram Agneta

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Skönt om mna kan se det positiva i det negativa!
Tapeten är underbar!

Kramen Mimmi

LIVSGLITTER sa...

Jättefin tapet! Och hoppas allt blir bättre vad det än är! Kramar

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hoppas att det känns mycket bättre snart!:)
Ha det riktigt gott!
Stor Kram Annelie ♥

Mina drömmars hus sa...

Skönt att höra att du mår bättre. Livet är både upp och ner, tyvärr! Men efter regn kommer alltid sol.
Ha en fin vecka
Kram
AC