torsdag 3 februari 2011

Fjärilar??

Sötaste Loke 

Hej!
Igår ritade lillprinsen en teckning. Han använde tuschpennor i härliga starka färger som röd, gul och rosa. Mest röd. (Två fjärilar fick jag senare reda på att det var han ritat.) Som papper använde han en gråvit ripsmatta från Nyblom o Kollén.
Jag hade trott att jag kunde hoppa in i duschen medans pojkarna lekte. Storprinsen spelade tv-spel och lillprinsen...målade fjärilar på storebrors matta! Nu står tuschpennorna på en hylla lite högre upp ;)


Det blev ingen klippning för mig igår då frissan rinde återbud :( men ikväll ska iaf Linus klippa sig :)


Kram och tack för era alltid så söta kommentarer! /Milla

(Problemet med kameran är att jag inte hittar min instruktionsbok! Får ta tag i det vid ett senare tillfälle och gå igenom alla roliga gömställen ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig bild, där händer inte så mycke hyss ;).
Svårt att bli arg oxå när de står där med sina tindrande ögon och visar sina mästerverk.
När tilda va ca: 2år målae hon på hallväggen som var tytappetserad 3 veckor tidigare. Fick bli en stor vepa där.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Kia sa...

Hej! Visst är det härligt med barn?! Min lilla N får inte ha några pennor på rummet efter att det kom lite färg på möbler lampa och nya fina spisen. : )
Ha en bra dag!
/ Kia

Hannashome sa...

Hej o tack för din fina kommentar =)
Ja, jag har klätt bokstäverna själv. Både bokstäver o pappersarken jag använde kommer från Panduro.

Kul med kreativa barn, min mellandotter använde sina tuschpennor på vår husfasad en gång =P

Ha de gott!!

Photo by Maria sa...

Påminner mig om när min son var liten, vi hyrde en övervåning på ett hus på Öland under semestern, där var helt nyrenoverat.. Sonen fann en penna och tyckte nog den ljusa tapeten utan mönster på i köket var allt för tråkig.. Men det fixade han med en massa krummelurer.. Som tur var så hade han hittat en blyertspenna, så det fick bli att inhandla ett suddgummi och börja sudda..

Jag gömmer ofta mina saker på perfekta ställen, som man senare glömmer vart det var ;-) Hoppas du hittar den snart..

Kram Mia