fredag 4 februari 2011

Gårdsbutiken öppen i helgen!

Hej o hå vad det snöar!
Det bara vräker ner snö här hos oss nu.. än är inte vintern slut! Men riktigt vackert är det faktiskt :)

På lördag och söndag är gårdsbutiken öppen kl.11-15.
Det börjar rulla in vårnyheter. I onsdags kom en leverans och idag väntas varor från Danmark. Julafton varje gång :)


Jag har hittat in stor, fin korg på loppis för 50kr. Den blir perfekt till badrummet som förvaring av den rena tvätten.


Det verkar som det är fler än jag som har busiga små trollungar hemma ;) Det var underhållande att läsa vad era små sötnosar hittat på för bus genom åren ;)


Ikväll ska jag gå och titta på hockey. Det är första gången på flera år!  Hoppas kunna heja fram Mora till seger mot Örebro :)


Önskar er alla en trevlig helg och varmt välkomna till den lilla gårdsbutiken!
Kramar /Milla

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej åh vilken fin tvättstuga o vilket fynd, 50 kr för den stora fina korgen?!

Hmm går de inte o vända på dessa mattor? Min lilla är för liten än för bus men de kommer ju komma sen.

Ha en toppenhelg
Kram Camilla
Ps hoppas du hittar din bruksanv. snart :)

Mina drömmars hus sa...

Gjorde precis samma fynd, men jag fick betala en tia till jag.
Jag ska ha min i sovrummet med överkast och kuddar i, när dom inte ligger på sängen.
Ha en riktigt skön fredagskväll
AC