tisdag 8 februari 2011

Hjärtegåvor till de små ♥

Sista leveransen för att hinna fram till Alla ♥-ans dag nästa vecka går på torsdag.

God morgon!
Jag har inte riktigt kommit igång än... Ändå har jag varit uppe i flera timmar redan! Känner mig tung och trött i kroppen. Hoppas verkligen inte det är nån influensa på gång. Lite snöskottning utanför butiken innan öppning piggar nog upp :)

Idag håller vi tummarna för att rörisen har tid att komma. Då blir det bad ikväll :)
Ha en riktigt bra dag!
Kram /Milla

3 kommentarer:

Hannashome sa...

Åhh, vad mycket fint till de små =)
Ska oxå ut o skotta snö.

Ha en bra dag!

Unknown sa...

Vilka fina saker till en liten prins eller prinsessa. Tyvärr anser sig nog mina flickor lite för stora ;).
Hoppas verkligen du får dig ett bad ikväll.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Barn & Inredning sa...

Härligt fina saker.
Synd att min tjejer har blivit så stora. Är ju så fint med the servicen. Kanske det vill ha den ändå....hihi!!

Kram Malin