onsdag 9 februari 2011

Inte som jag tänkt mig..

Hej!
Här väntar vi fortfarande på rörisen som skulle kommit i måndags. Så inge bad ännu för vår del. 

För någon vecka sen berättade jag att nåt skulle hända i köket. Att det målades för fullt. Det målades pärlspont, MEN när jag kommit en bit med målningen och ställde upp det mot väggen så såg jag att det inte stämde alls. Det var INTE som jag tänkt mig. Så nu blir det att sälja materialet (som tur är verkar jag redan ha hittat en köpare) Det kommer bli råspont som i sovrummet, fast hyvlat och stående, på två väggar och sen en vägg med tapet. Vad tror ni om det? Någon som har tips på fina kökstapeter?
Ett tips till barnstolen! Den runda lilla dynan kommer från Ikea och kostade runt 60-70kr. Det är antihalk på undersidan. Mjuk o go för era små godingar.

 Idag har jag haft en liten sjukling här hemma. Storprinsen kände sig dålig igår kväll och har varit hemma från skolan idag.

Nu sover mina små prinsar och det ska även jag göra :)
Gonatt söta ni och tack för att ni tittar in. /Milla

3 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hejsan tror de kommer bli sååå fint med stående panel. Åhh avis en skväll :)
Nja ingen tapet så där som jag vet vad den heter men jag har sett en som är svagt beige rutig på vit botten, typ burberry rutig om du förstår. En sån vill jag ha till råspont.
Hoppas du hittar nån
Kram Camilla

Unknown sa...

Vad tråkigt det är när det inte riktigt blir som man tänkt sig men tur att du såg det på en gång. Mindre roligt att märka att man inte gillar ett färdigt resultat.
Hyvlad råspont blir nog kanon. Vi har ju precis satt upp det i hallen och gillar det skarpt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Råspont är snyggt.. Det skall upp i vårt trapphus här..

Hoppas du sov gott och att du gör det i natt med..

Kram Mia