fredag 11 februari 2011

Såå mycket fint

Hej!
Vi har lånat hem tapetprover :-D Jisses va svårt det är att välja! Bor ni i Moratrakten så kan jag starkt rekomendera Maria Bråmer på Happy Homes Nääs som är jätteduktig. Nu står det mellan de här fyra.
Vacker tapet med rosor

Jättesöt men svårare att kombinera färger till.
Den grå bakgrunden skiftar mot ljust turkos.

Storprinsens favorit. Visst är den fin.

Blommigt mönster i svart


Alla tre gör sig fina som fondvägg till antikvit råspont. Tänk vad inredning kan göra en glad. Ska bli så skoj att få börja tapetsera. Tjoho!
Nu till nåt mindre roligt. Snöskottning!
Kram på er. Vi hörs snart igen! /Milla

Ps. Ni får gärna lämna kommentarer om vilka tapeter ni gillar bäst.

14 kommentarer:

Uttan sa...

Så svårt de är verkligen jätte fina allihop.
Kanske lite vad Ni har för möbler men den med rosor på är fin är ju svag för rosor.
Den med texten på är också fin men är det mycket vägg kanske det blir "rörigt".
Blir säkert jätte bra vilken det än blir.

Kram!

LIVSGLITTER sa...

Vilka fina tapeter! Den sista är ganska lik den vi har nyss satt upp i vårat sovrum, bohemé.

ha det så bra!

//Lisa//Livsglitter

Hannashome sa...

Jag gillar allihop!
Storprinsens favorit har jag varit sugen på som fondvägg till vårt blivande kontor.

Inredning är som lyckopiller :)
Mindre glad blir man av all snö nu :(

Trevlig helg!

Unknown sa...

Hejsan!
Vad roligt, tapet nr1 och nr3 hade jag också med som val när vi skulle tapetsera i hallen. Tyvärr blev det för mycke mönster till alla småväggar. Men hos dig som fond blir de helt klart fina.
Gillar glansen som finns i nr1 men mitt val faller nog på flora tapeten.
Önskar dig en skön fredag med massor av mys, kram Ing-Britt

Malin - I min trädgård sa...

Vilka snygga tapeter! Men jag gillade den översta absolut bäst. Härligt romantiskt mösnter som ändå inte kändes för romantiskt. Om du förstår vad jag menar :-).

Ha en bra dag!

Kram M

Photo by Maria sa...

Så fina allihop men jag gillade nog den med rosor mest... Men som sagt så tror jag det funkar med vilken som :-)

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Hej oj va svårt de va fina allihopa.
Men jag är svag för nr1 o 2.
Tror nr 3 kan kännas lite plottrig kanske.
Hoppas de går bra o välja

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag och Vincent tycker som Linus! Kram på dig vännen

Mina drömmars hus sa...

Vad fina tapeter. Jadu inte är det lätt att välja, ibland blir det inte riktigt som på provet när det kommer upp på väggen.
Jag tror det blir bra vilken du än väljer.
Ha en skön fredagskväll
AC

Unknown sa...

Oj, vad snygga tapeter!
Jag fastnade direkt för nr 2 och nr 3! Ja, jag kan hålla med om att nr 2 kanske är svårare att få till med allt annat, men jag har någon konstig förkärlek till "småblommigt"

Ha en underbar helg!
Kram ia

Trivsamma förändringar sa...

Jättefina tapeter allihop! Det är så beroende på om det är en stor eller liten vägg man ska mönstrade tapeter på tycker jag. Men det blir så fint när det är klart, skönt med lite ny "färg o mönster" på väggarna.
Surfade runt lite och hittade hit, kul! Ha en skön fredagkväll, kram Maria

Ellinor sa...

Oj, vilka fina tapeter! Gillar alla fyra men den översta är nog min favorit. Lycka till!
Kram
Ellinor

Anonym sa...

Vad heter den översta tapeten? :)

Anonym sa...

Var hittar man rostapeten längs ner?

/Annika