lördag 26 mars 2011

Bygget går framåt..

...och väntar egentligen bara på att vi ska få lite tid över nu.
Mer golv-virke ska bäras in för torkning.
TV-rummet ska kläs med slätspont.
Det ska målas och fixas.
Hur jag har löst det med att få tiden till att räcka till får ni snart reda på...

 Här ska det bli en liten klädkammare men den är faktiskt större än den ser ut på bild :) 

De två sovrummen, varav ett med sovalkov med fönster som vetter ut/in (hoppas ni förstår vad jag menar ;) mot resten av huset.


TV-rummet med härlig utsikt.

Ni missar väl inte Earth Hour ikväll tjejer (& killar :)

Kram på er 

3 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Oj vad det verkar gå undan för er. För oss går det sakta med säkert framåt med den övre våningen.
Kram och ha en skön kväll
AC

dagdrömmar i vitt sa...

Vd härligt det ser ut, kommer bli jättefint. Får mig att tänka på när vi inredde vår övervåning. Barnen var små och satt och ritade på spånskivegolvet. Och så undrade vi om de skulle förstå att man inte skulle få måla och rita på golv och väggar när allt var klart. Men det gick bra. Det var vår chans att få tid att bygga ;)
Jag släckte ner och några grannar med.
Kramkram / Nettan

Photo by Maria sa...

Det ser ut som att det kommer att bli hur bra som helst det där.. Det som tar mest tid verkar ni med ha fått undan nu..

Earth hour missades inte igår fast vi fuskade lite måste jag erkänna.. Tv'n var på..

Kram Mia