fredag 25 mars 2011

Indiska


Hej igen :)
Vi har ju kommit en bit med övervåningen nu och min inredningshjärna har fullt upp :)
Idag blev det ett besök på Indiska.
En snygg bricka som ska göras till bord på övervåningen. Jag har ett gammalt träredskap som de använde till garn förr, vetintevaddetheter, som ska fixas till som ben till brickan.

Tre långa skedar, gillardemskarpt, ett sött påskägg till mig själv och lite tingeltangel som ska få hänga på ö.v. intill fönstret.
Godis skålen är gammal och kommer från bruka. Den ska vi nu fylla med smågodis. Jag och Storprinsen ska nämligen åka till affären och handla plock godis och hyra film för här blir fredagsmyys :O)

Ha en toppenkväll alla söta läsare!
Stor kram /Milla

Ps. Lycka till imorrn André!


2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag ser verkligen bordet framför mig, det kommer nog att bli jättebra. Smart att göra ett eget istället för att köpa ett jättedyrt ett.

Ägget tittade jag på också i veckan men jag skulle köpa det när jag skulle gå ut igen och då glömdes det bort för jag var helt såld på allt fint som Indiska har just nu. Alla deras fina stoooora koppar skulle gärna få följa med mig hem

Ha en skön fredagskväll

Kram Teres

Camilla sa...

Hej Milla! Vilka fina saker du har köpt! Jag älskar verkligen ägget! Vill ha* hihi. Jga har varit dålig att kommentera en tid då varken energin eller orken inte funnits men jag har läst alla dina inlägg titt som tätt i alla fall. Trevlig helg! Kram Camilla