torsdag 24 mars 2011

Dagens tips!


Hello!

Hur mås det? Jag har iaf bestämt mig för att våren ÄR här nu. Inga mer vinterkänslor här inte. Fram med vårjackor och planering av möbler och ute-spa till trädgården i tankarna :O)

Det blev en liten bloggpaus här men det har varit mycket att stå i. Pust! Nu är jag tillbaka och har massor att visa framöver för det händer saker både här och där. Hihi

Idag har jag ett litet tips till er alla med små söta barn som har svårt att äta frukost. (Passar såklart till söta stora barn åxå ;) Min stora pojk har precis som jag när jag var liten svårt att äta frukost på morgonen. Vi har börjat ge honom en "milkshake-drink" som han själv kallar det, med jordgubbssmak. (finns i andra smaker oxå). Produkten är helt svensk och innehåller bara naturliga råvaror. Inga konstiga tillsatser eller konserveringsmedel. Funkar jättebra som ett snabbt mellis oxå när lunchen eller middagen kanske inte vart den bästa. Är ni nyfikna så titta in HÄR eller klicka på bilden i högra spalten (The broccolicompany-bilden).
Obs, det går bra att bara kika runt, även om det dyker upp en ruta "nu kan ni börja handla".
Produkten finns även i en annan variant till barn eller vuxna som tränar mycket.

Själv har jag oxå blivit mer eller mindre beroende och nu även beställt en i smaken vanilj. Perfekt att ta efter träning!

Nu dax att jobba vidare!
Puss och Kram /Milla

3 kommentarer:

Mandelhjärta sa...

Hej!
Ja, idag får man vårkänsla - sol och flera plusgrader. :)
Jag fick avi`n i postlådan idag! Tack! Så du kan se bort från min fråga (som kommentar på ditt inlägg den 15:e mars) ;)
Ha en strålande dag vidare!
Hälsningar Nina/Mandelhjärta

dagdrömmar i vitt sa...

Vi har ett utespa, helt fantastiskt vinter som sommarkväll. Ligga där och vänta på att vattnet ska svalna som i ett badkar...men det svalnar aldrig och man vill aldrig gå upp :)

Kramkram / Nettan

Anonym sa...

Håller med en näringsrik supermåltid skulle inte kunna vara utan den!!!