söndag 13 mars 2011

Gammal furuspegel får nytt liv.

Gammalt fönster som jag har haft spegelglas i målas vitt.

Här till höger ska fönstret sitta men först ska fönsterglas i igen. Till vänster blir det en klädgarderob.

God kväll!
Hoppas er helg har varit bra.

Här råder för tillfället ett lugn. Har hyrt Bee Movie till pojkarna. De ligger bredvid mig här i sängen och tittar o smaskar i sig ett rör Pringels. 

Själv ska jag avnjuta Solsidan och Bröllopsfotografen som går på TV ikväll tillsammans med vaniljglass och physallis :) Yammi!

Det har verkligen inte blivit mycket gjort här idag. En riktig vilosöndag. Precis som det ska :) Allt jag rensat ut ligger fortfarande i högar på golvet. Det får bli en av morgondagens uppgifter.

Till veckan ska vi försöka få hit elektrikern som ska dra el i hela övervåningen innan väggarna isoleras och slås igen. Hoppas de har tid..

Kramis Milla

5 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, det kommer nog att bli väldigt fint med de fönstren i gluggen där.

Kram Teres

Längtan i Vitt sa...

Japp söndagar och Solsidan är givet ;)
Vilket projekt ni har hemma vad fint det kommer bli!!!!

Jag såg i tidigare inlägg den fina sommarklänningen.

Jag skall gifta mig i sommar och letar någon fin vit sommarklänning, fast lång modell. Så dyker det upp någon sådan så hör gärna av dig!!

Hoppas du får en bra vecka

Kram Carina

Photo by Maria sa...

Det där tror jag kommer att bli hur bra som helst med det vackra fönstret..

Ha nu en bra start på nya veckan..

Kram Mia

Marie sa...

Vad snyggt det kommer bli....ha en fortsatt trevlig vecka, kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Blir säkert superfint :-)