tisdag 15 mars 2011

Vinnare

Tjingeling :)
Vill ni veta vem som vunnit tävlingen?

Tänkte väl det ;)

Vinnaren är: Mandelhjärta♥  Stort Grattis till Dig!
(Hör av dig så jag vet vart jag skall skicka vinsten)


********

Senare under veckan ska vi åka till Gävle. Ska klämma och känna på den här mattan.
Se om den passar till det blivande tv-rummet. Det gäller att vara ute i tid ;)
Ska försöka hitta en passande bokhylla till Linus alla legoskapelser.
(Svart = damma ofta, så vi får se ;)
Någon snygg lampa ska han oxå få.
Linus har bestämt sig för vitt, svart och limegrönt till sitt rum. (Ben10´s färger)
Snyggt tycker jag!

Ha en toppentisdag och njut av solen!
Många kramar Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till vinnaren och tack för trevlig utlottning.
Den mattan har jag oxå klämt på vid flertalet tillfällen men inte riktigt bestämt mig.
Svart, vitt & lime blir nog snyggt.
Ha de gott och hoppas ni hittar något, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej tack för en fin utlottning o grattis till vinnare!

Hmm är också lite sugen på den mattan, men jag måste nog också klämma o känna lite först :)

Ha de gott
Kram camilla

Barn & Inredning sa...

Grattis till vinnaren!!

Och den mattan är jag helt såld på...tror du gör rätt val av matta.
Tror nästan att jag ska slå till med en själv...denna matta har sålt slut snabbt när den väl kommit till ikea. så det gälle att vara snabb!!

Många kramar Malin

Mandelhjärta sa...

Hej!
Undrar bara om du fått mitt mail?
Ha en bra dag!
Hälsningar Nina/Mandelhjärta