måndag 28 mars 2011

Gårdagen och rabatt på förvaring!

Himmel va gott det var att gå ut o äta igår.
Det händer inte så ofta men det får det verkligen bli ändring på nu!
Vad sägs om oxfilé carpaccio, pinjenötter, permesan och balsamico till förrätt. Vaniljcheesecake med rårörda hjortron och hasselnötscrunch till efterrätt. Det var mina stora favoriter! P gillade sin varmrätt bäst: Lammracks, rödlökschutney, västerbottencreme, tomat och sparris.
För er som passerar Mora i sommar kan vi varmt rekommendera Strand kök&bar.
Visst servitrisen gav mig fel efterrätt först, tappade en såsig kniv i mitt knä och behövde vår hjälp för att räkna ut notan ;) men det gjorde inte så mycket. Det var maten vi var där för och den smakade bra :O) Tyckte faktiskt lite synd om tjejen.


Självklart måste ni även få en rabatt genom min blogg :O)
Så nu kör vi 30% rabatt på allt under "Förvaring"  i min butik om du uppger koden: "Milla" i meddelanderutan när du beställer. Rabatten gäller endast den här veckan ut så passa på.

Hoppas ni fått en bra start på veckan.
Kramar Milla

Inga kommentarer: