tisdag 29 mars 2011

Falun

Min efterlängtade radio har kommit. Nu står Robert på köksbordet, vit och fin :)
Ska bara klura ut den perfekta platsen för herrn.


Kuddar och lyktor från min butik.


Go´kväll go vänner!
Idag har jag haft ett "besök" i Falun. Tog med mig bästaste sällskapet ♥ . Efteråt blev det en trevlig lunchbuffé på stan. Det snöade rejält imorse när vi åkte men det smälte fort bort.
Är ju så trevligt att vara ute nu och solen visade sig tillslut :)
Vååår! Känns i hela kroppen ju.
På torget säljs påskliljor och penseér. Dags att städa bort granriset ute här hemma :)
Har ni vårat till det ute nå än? Själv hoppas jag hinna med att fixa i helgen annars får det bli till veckan.

Kramar Milla

3 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som om du har haft en riktigt härlig dag :).
Och en vit roberts, den står högt upp på min önskelista.
Kram Ing-Britt

LIVSGLITTER sa...

Hej Camilla!
Jag gjorde nyss en beställning hos dej, dock hittade jag inte ditt där man skriver in rabatt koden så det blev lite fel. Kan du fixa det åt mej? Har genomför beställningen och ska förskottsbetala.
Mvh Louise

Lantligt i smultronbacken sa...

Den är så fin den där radion och passar verkligen in överallt.

Tur att snön tinade bort så snabbt, jag fick lite småpanik när den kom igår.

Kram Teres