torsdag 31 mars 2011

Mer shopping

Hej hej!
Hur har ni det?
Här är det minst sagt fullt upp den här veckan.
Mycket paket som ska skickas från butiken, pappersjobb och arbete med husbygget.
Nästa vecka lugnar det ner sig, och då har jag har lovat kidsen en ledig dag mitt i veckan då vi ska åka och busa på lekkompaniet och äta middag ute. De får som sagt oxå känna på en stressig mamma den här veckan :(


Jag har varit i shoppingtagen igen. Skulle egentligen bara handla mat men kunde inte låta bli de fina stövlarna. (Kostar bara 199kr på Maxi) Mina gamla har jag använt så mycket att de har spruckit både här och där. Perfekt med stövlar här ute på the Island.

♥ Trevlig torsdagskväll på er fina bloggisar 
Kramar Milla

2 kommentarer:

Bella sa...

Vilket fynd!! Stövlarna är jättefina :)

Hoppas du hinner med allt du ska i veckan och får en bra helg!

Kramar Bella

Photo by Maria sa...

Fina härligt röda stövlar..
Hoppas du inte är allt för stressad bara..

Kram Mia