fredag 1 april 2011

Fredagspyssel!



Fredagskväll i stugan

Hej!
Har ni blivit lurade idag?
Jag och Linus hade inte en tanke på vad det var för dag i morse och blev blåsta direkt på morgonen när vi kom till skolan av ett gäng tjejer i klassen. Haha, de små söta oskyldiga  tjejerna grundlurade iaf mig :) Men resten av dagen har gått bra..

Här är det jobb till sent in på kvällskvisten. Nya varor ska prissättas tills imorgon.
Vår-rea i gårdsbutiken lördag och söndag!
Öppet kl.11-15
Varmt Välkomna till er som bor i närheten!

Fredagskram /Milla

Ps. Hoppas ni inte missat mina rabatter hos: Det vita dårhuset, Fyra årstiderVita verandan och i Min butik. Rabatten gäller bara tills på söndag!

2 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll. Vilken fin bild du lagt ut, takkronan är fantastisk. Stort lycka till i morgon med butiken Önskar jag kunde komma, men bor för långt bort.
Kramkram / Netttan

Nyanser av vitt sa...

Jag bor ju också lite långt bort men kommer i sommar :O)
Tittar in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta