onsdag 13 april 2011

Hallmöbel el kanske i sovrummet?



SÅLD!!



Hej vänner!

Fortsätter idag att visa en möbel som oxå finns på blocket just nu. HÄR hittar du den.
I början när jag startade företaget hade jag möbler till salu som jag själv fixat i ordning. Det var tänkt att jag skulle fortsätta så.
Tycker det är så skoj att renovera möbler men tiden räckte inte till. De flesta möblerna försvann redan under invigningen av gårdsbutiken. Nu kommer jag iaf att lägga ut möblerna till salu på blocket allt eftersom.
En och annan sak visas nog upp här oxå om ni vill se :)

Ha den finaste dagen!

Kram Milla


3 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Vilken fin bänk. Ja tiden räcker inte till allt, så vi får prioritera;) Även om man helst inte vill:)
Lycka till med din försäljning. JAg bor för långt bort för att handla;(
Kramkram / Nettan

Joans Country Living sa...

Hej Milla

Fint möbel - och praktiskt...
Jag var på en kort semester på Sollerön i helgen!! Bra väder, var det ;o) Ser frem till att komme igen... Kram Joan

Unknown sa...

Hello,

I got a very useful and nice information with your blog. Thank you so much for sharing such type of nice information.


Click on this keyword Hallmöble for getting more information.