måndag 11 april 2011

Välkommen sommar :)

 

Den här coola bilen finns att köpa på blocket imorgon för halva priset. Inte just den här, men en likadan, helt ny, i kartong. Pojkarna har en här hemma. Den är rejäl och håller för hårda lekar kan jag lova ;)  SÅLD!

Godkväll!
Ljuvlig, ljuvlig sommarvärme fick vi här i dag :)
 Måste ha varit minst 20 grader i solen. Satt ute en stund efter lunchen och lapade sol :)
Nåt som inte riktigt passade idag var vår efterrätt som bestod av semlor. Känns lite mer som vintermys ;)  Men nu var det iaf sista gången för säsongen och riktigt goda var de :)

För min stora pojke är det mest tv-spel som gäller då han och hans kompisar leker. (Gillas sådär) Dax att plocka fram studsmattan och locka ut killarna! 
Jag och lillprinsen var däremot ute i flera timmar på em. Plockade fram sandlåde-leksakerna, åk-bilen, och hängmattan. Jag hann även med att rensa lite i rabarberlandet medans Lilleman lekte i lekstugan.
Rådjuren här i vår lilla skog är så tama. De kan stå bara några meter bort och titta på oss. De gjorde de idag. Ska försöka ta kort på dem någon dag.

Ha det bäst alla fina bloggisar!
Kramar Milla

2 kommentarer:

Unknown sa...

De va en cool bil. Önskar nästan jag hade en liten kille som kunde fara runt på en sån.
Härligt att äntligen kunna vara ute hela dagarna.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Visst är det underbart med VÅR!!! Att kunna sitta ute och fika är helt otroligt,
Läcker bil!!!
Kram och ha en riktigt bra dag
AC