söndag 10 april 2011




Halloj!
Idag är det molningt men jag blir så underbart glad av solen och all energi den gett senaste dagarna och det håller i sig. Idag ska utemöblerna få komma ut på gården och jag längtar efter vårens första grillning :) Siktar på nästa helg :O)

Blir oxå så sugen på att måla friggan klart. I höstas bytte vi tak och byggde på en liten farstukvist som ska målas vit. Vill verkligrn men gäller att hejda sig och ta tag i allt som behöver göras inne först. När husets alla rum är klara vill jag inte renovera på bra länge. Bara mysa och ta det lugnt och njuta!

Idag är det en fixardag! Tvätt, städning, pappersarbete, som aldrig tar slut och annat fix här hemma innan mina små hjärtan kommer hem. Ska allt lägga in lite egenmys oxå :) som idag består av: titta på hyrd film, läsa ett lantligt inredningsmagasin och äta påskgodis. Allt från sängen :O)

Ha en riktigt skön, slapp söndag så hörs vi imorgon.
Kram Milla

1 kommentar:

dagdrömmar i vitt sa...

Hihi när allt är klart kan man inte sluta...då börjar man om. Skämt åt sido. Hoppas du får lite egen tid med godis:)
Jag driver också ett eget företag,så jag vet, pappersarbetet tar aldrig slut!!
Men det är kul också:)
Hoppas du haft en skön dag!
Kramkram / Nettan