lördag 9 april 2011

Helg


Har ökat på samlingen kuddar som så småningom ska få pryda soffan på övervåningen.
De små har jag haft sen förut och finns i min butik. Den randiga finns på Hemtex för halva priset just nu och den mönstrade/rutiga kommer från Ikea.


Mina små älsklingar är inte hemma i helgen. Saknar dem mer än vanligt den här helgen :(
De här bilderna tog jag i torsdags. Storebror gör läxan medans lillebror leker "sovaundermattanmedettlokstallsomhuvudkudde-leken" :O)


Efter en lång sovmorgon blir det nu en låång frukost :)

Trevlig fortsättning på helgen :)
Kram Milla

6 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Ja, det måste bli en stor saknad när barnen inte är hemma. Mina är ju stora nu, men när de är borta blir det ändå så tyst och tomt. Hur ska det gå när de flyttar hemifrån;(
Hoppas att du kan njuta av helgen och vårvädret ändå:)
Kramkram / Nettan

sussi sa...

Mycket fina bilder. Gillar dina kuddar kram Sussi.

Lantligt i smultronbacken sa...

Sötsnöret där under mattan. Tokis!

Härligt med er som vågar ta in lite svart i ert hem, själv är jag för feg eller jag vet inte, det känns inte som att det passar hos mig......än;)

Kram Teres

Mina drömmars hus sa...

Superfina kuddar.
Ha en toppenskön lördagskväll
Kram
AC

Photo by Maria sa...

Ja barnen saknar man när de inte är hemma.. Men iband kan det vara skönt oxå..

Ser inte skönt ut att ligga med ett lokstall under hvudet.. ha ha..

ha en fin söndag nu..

Kram Mia

lyckebrants lycka sa...

Hej!
Nu logger min blå matta från Nyblom & Kollen och den fina linnekudden på sängen.
Tack för leveransen. Skulle du få in en till kudde i det grå tyget så kan du väl hojta till, skulle vara snyggt med två tror jag.

Ha en fin söndag!

Rose-Marie Lyckebrant-L./Bälinge