torsdag 26 maj 2011

Havets färg

Finaste kopparna från Indiska, prydda med en liten blomma även inuti (inhandlade förra sommaren).
Havets färg! Gillar verkligen färgen på de gamla flaskorna. Förra våren fyllde jag dem med vitsippor. Riktigt vackert :O)

Hej!
Har ni sett vilka ljuvliga vallmo :)
De växer vilt vid vägkanten (för visst är det väl vallmo?).





















Här förbereds det för fullt för pirat kalas på söndag ;) Vi har shoppat ballonger, piratflaggor till skattjakten, piratgodis, strössel, jordgubb och lakritssås och en massa annat. Och chokladrutorna är bakade till både kalas och fotbollscup i helgen.

På lördag ska vi ha personalfest. Tema "Roy & Rogers mack" ;) Kommer ni ihåg serien?
Ska åka och låna mig en "mek"overall :) Under den kommer jag att ha festblåsan, för inte vill jag sitta i verkstadskläder hela kvällen när jag ääntligen kommer ut på något :O)

Nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba på Kapp Ahl :)

Tjingeling /Milla

2 kommentarer:

Himlavit sa...

Men va roligt med Team fest =) Men som du säger, när man väl tar sig ut vill man ju kunna känna sig lite fin =) Hoppas ni får trevligt!
Kram Tessan

Alice M sa...

Det finns alltid så vackra muggar och koppar på Indiska, själv har jag svårt för att välja bara en sort, vilket resulterar i att jag inte köper någonting. :D

Lycka till i bloggtävlingen!