söndag 22 maj 2011

Sovrumsrensning & Körsbärsblom

 
Fräscht vid sängen. Körsbärskvistar i kanna från västergården. Lampa från min butik.
Gammal pall jag fått som en gång i tiden var röd.

Hej på er!
Helgen är slut och imorgon är det vardag igen. Hoppas ni haft en skön weekend.
 Jag har åter igen rensat bland mina kläder så nu finns det plats för både sänglinne och Lokes kläder (för lillprinsen han har ju inget eget rum än) i vår tillfälliga garderobslösning.
Sängens placering i sovrummet gjorde att vi inte fick plats med garderober där inne. Har visat det förr men här kommer det igen :) Tror faktiskt att det ska få vara kvar så sen oxå. Förvaring är alltid bra och det är himla bekvämt att bara dra undan draperiet.


Bokstäverna köpte jag i vintras hos "Syrran och jag", en inredningsbutik i Idre.
Små detaljer som gör mig glad.


Har blivit flera sena inlägg på slutet. Så sena att de läggs in på nästa dag (ifall ni tycker att det verkar galet att skriva godnatt på ett morgoninlägg ;)

Den här gången hinner inte klockan slå spöktimmen iaf ;)
Så godnatt mina kära läsare :O)
Kram Milla

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Snyggt vid sängen.. lampan gillar jag skarpt..

Hoppas du har sovit gott nu och att du får en bra dag..

Kram Mia

Unknown sa...

Visst är det ofta de små detaljerna som gör det.
Smart förvaring kan man aldrig få för mycket av så att behålla den provisoriska garderoben vore nog klokt.
Ha en bra start på veckan, kram Ing-Britt