fredag 10 juni 2011

Student & Marknad

Idag har vi varit på Malungs marknad. Linus och hans syssling Emma hoppar och leker i en drake. Varför fanns inget sånt här när jag var liten!

De åker karusell..

och studsar :O)

Lokföraren Loke i sin favoritkarusell. Åkte den 4ggr! 
Längst fram skulle han sitta och köra runt på alla barn ;)

Här till häst.


Hej Godingar!
Det har inte varit så mycket inlägg om inredning i bloggen på slutet!
Det händer så mycket annat just nu.
Vi har bl.a varit i Grönlandsparken och tittat på studenter.

Min fina brorson Kenny tog studenten :O)

Här tillsammans med sin söta lillasyster Ebba och min goding Linus.

Efteråt bjöds det på de finaste hemgjorda studenttårtorna hemma hos mamma Britt-Marie. (Mmm, jag måste erkänna att jag åter igen fuskade med min mjölkallergi ;)

Gräddtårta
Chokladtårta
Nöt- Marsipan- Maräng- tårtor och annat smarrigt.


Stort grattis igen Kenny och tack till BM som bjöd mycket gottit!
Kramar Milla

Ps. Vi klarade oss undan med en ner-riven gardin ut till balkongen hos BM (kunde ha varit värre.. ;) Nu sover de små trollungarna sött, utmattade efter dagen :O) 
I morgon väntar nya roligheter, för sommaren har ju bara börjat..

Inga kommentarer: