lördag 11 juni 2011

Nu åker vi hemåt igen!

Gardintyg, Rackartyg Malungsfors. Krukor och fjärilar, Blåklinten Mora (Fjärilarna köpte jag som blomdekoration och knipsade av ståltråden på.)

Morgon-TV med Carl Alfred och hans spenat.

Vi bor ute i boden jag fixade i ordning för sådär 8år sedan när vi är hos mamsen. (Gillade svart och vitt redan då :O) Det är så skönt att ha ett eget kryp in. Jag mår bäst då jag har nåt eget där jag kan mojsa till mig, lämna kvar gjejer, kläder och leksaker. Hade jag inte haft den här boden hade jag nog skaffat mig ett husvagn och gjort om ;)

Kuddar från Gripsholm, bänk loppis.

Lykta loppisfynd, rutigt band från min butik.

Semesterminnen från en annan ö - Gotland. Bara älskar de små brickorna :)

God morgon vackra junimorgon!
Det blev en kortis i Malung den här gången.
Idag åker vi hemöver igen för att gå på Cirkus Wictoria i vår småstad Mora.
Det är första gången lillprinsen går på cirkus. Loke är bara 2 1/2 år och har en del spring i benen :)
Vi får se hur det går..


Men först ska vi åka och hälsa på min mormor (barnens gammelmormor) Frida som bor här i byn.
Kramis Milla

Inga kommentarer: