söndag 17 juli 2011

Dansbandsvecka


Hej raringar :)
Vilken härlig dag det varit! Inte så mycket sol men varmt och skönt, så idag blev det målning utomhus. Målning av lite staket och lite gårdsbutik.

Imorgon efter jobbet åker jag raka vägen till Malung där party väntar hela veckan lång :O)
Nåja, party och party, jag ska dansa några dagar (dansbandsveckan startar idag och inleds ikväll med Guldklavegalan) och träffa gamla vänner. Hela "lilla byn" lever upp denna vecka med många tusen besökare. Tält och husvagnar så långt man kan se..

Återkommer med mer dansnyheter under veckan :O)
Barnens väskor är packade, nu ska jag ta tag i min egen..


Kram på er /Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt med party hela veckan ;).

Så fint lillkillens rum har blivit och han ser ut som en stolt riddare :).

Ha de så bra, kram Ing-Britt

dagdrömmar i vitt sa...

Vilken söting i badet, jag blir lite full i skartt:) tror jag hörde från dansen på radion i kväll. Robert Gustavssons buss hade brunnit, hihi han fick visst något pris, Var du där då?:)
SOv gott och kramkram / nettan

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vilken fin och söt blogg du har.Har lagt till att följa din blogg.Ha nu en skön kväll.Kraaam Rita ♥

Himlavit sa...

Kul med dansbandsvecka =) Hoppas ni hade trevligt!
Mysigt badrum ni har =) Jätte fin "tyg"tavla på väggen. Är den köpt eller hemmagjord?
Jag har lite badrumstema i min blogg idag också dock inget fint på väggarna ännu =)
Kram Tessan