måndag 18 juli 2011

KÖK

Rottingkorg med örtkrydda (finns i gårdsbutiken)

Lök i vacker västergården skål på köksbänken.

Här ser ni vart hjärtat hamnat som jag köpte på Rackartyg :) Inte i någon blomma utan i köket bland köksredskapen.Fin visslande thékanna från Åhléns. Brickan kommer från Indiska.

Morning Sunshines!
Åh, vad jag sovit gott inatt. Häärligt, känner mig riktigt utvilad :O)
(Har faktiskt känt mer energi i kroppen efter min sittning i lördags.)

Ingen sol idag heller bara regn. Känns lite höstigt men det får det bli ändring på! Än är inte sommaren slut eller hur?!

Nu ska jag packa det sista innan jag åker till jobbet.

Tjingeling på er!
Milla

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

he en bra dag på jobbet=) vi får hoppas att sommaren kommer åter. Kram

Himlavit sa...

Jätte mysigt du har vid spisen och hjärtat gjorde sig bra där =)
Kram Tessan