söndag 10 juli 2011

Rackartyg


Ett tips till er som åker förbi Malung påväg till fjällen. Alldeles efter vägen upp ligger en superfin inredningsbutik: Rackartyg

Sötaste expediten Ebba (fast här hemma hos farmor)



Hej å hå!
Nu bär det av hemåt igen.
Borta bra men hemma klart bäst :O)

Igår var vi till en inredningsbutik i Malungsfors där min brorsdotter jobbar extra. Tänkte ta en massa bilder och visa er men kameran strejkade efter andra bilden! Det får bli en annan gång.
En konstgjord blomma, en blompinne i silver med text och en vit toffs fick jag med mig hem. Såg oxå fina gardiner där som jag måste ta en till titt på.
Självklart fick jag en massa inspiration så nu vill jag bara hem och fixa ;)

Jag satt uppe sent igår kväll, tömde kameran på alla bilder och gick igenom alla inställningar så nu fungerar den igen :O)

Nu ska bilen packas och sen ska vi åka tillbaka till The Island!

Kram Milla


2 kommentarer:

jagochcherry sa...

hoppas jag får jobba i en son där fin affär när jag blir stor!!kram malva

dagdrömmar i vitt sa...

Nu får jag en tår i ögat. tittade på ditt tidigare inlägg. Jag var där med min familj när barnen var små, men då på vintern. Vi åkte häst och gammal släde och Michis lämnade sin nappflaska i granen. Hon använde aldrig napp. Vad jag kan sakna den tiden då de var små :)
Butiken verkar härlig med all inredning och riktigt söt sommarjobbare ;)
Ha det så gott och hoppas du får ordning på kameran:)
Kramkram / Nettan