söndag 10 juli 2011

Snigelfart!!

Jag har en mängd olika tygväskor i diverse färger. Tycker de är perfekta sommarväskor.
Jag köpte två såna här sist vi var på Ikea. (den andra i mörkare blå) Med cirkusrea-priser kostade väskorna 29kr/st!!

Den osminkade sanningen ;)

Godkväll!
Tänk nu är vi hemma igen och det tar som vanligt eeeeevigheter att ladda ner bilder och att titta in till er andra bloggisar! Måste ringa Telia imorgon och fråga NÄR de tänkt ordna det här. Uppkopplingen och hastigheten har blivit mycket sämre de senaste månaderna.

Nu till nåt roligare:
Vi har gjort iordning lillprinsens rum. Han är så stolt och har lekt därinne hela kvällen. Sötkorven ;) Om det inte tar HELA morgondagen att ladda ner bilderna så visar jag er några pics därifrån imorgon.

Nu är det snart dax att krypa ner i sängen!
Nattinatt på er
/Milla

3 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

en till väskoman=))på någotvis har jag lyckats överförA DET PÅ MINA TJEJER HMM!!fick lov att plocka undan lite i väskförrådet nyss. Ser fram emot bilderna idag .kram

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är det praktiskt med sådana väskor. Kanske skulle ta en sväng till IKEA var ju riktigt bra pris.
Så lika ni är du och din brorsdotter och verkar ju som om ni har lite samma intresse oxå.
Kram Ing-Britt

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är det praktiskt med sådana väskor. Kanske skulle ta en sväng till IKEA var ju riktigt bra pris.
Så lika ni är du och din brorsdotter och verkar ju som om ni har lite samma intresse oxå.
Kram Ing-Britt