torsdag 11 augusti 2011

Kladdkakemuffins

Go´kväll!
Här har det bakats kladdkakemuffins på kvällskvisten.



Linus som gillar att baka har fixat allt själv :)

Åhh, vilken rastlöshet jag har haft i kroppen idag! Har målat lite staket (evighetsgöra och det är maaaaassor kvar), sytt lite, diskat lite, plockat ihop... och tillslut druckit lite vin till muffinsarna :O)
Kanske är det för att hösten närmar sig med stormsteg. Inatt kan det tydligen bli frost i norra Dalarna! Jag känner mig inte riktigt redo än. Gör ni?


Imorgon blir det äntligen jobb igen och på kvällen kanske en liten knytis.
Nattis på er!
Milla

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Inte riktigt redo för höst, trots att det är "min" årstid. Tycker hösten är vackrare än våren, luften klarare, och sen gillar jag att boa ihop mig med murriga plädar, stearinljus och mustiga grytor:)

Chokladmuffins är också nått jag kan tänka mig just precis nu! Inte direkt LCHF, men det är ju fredag;)

Kram Susanne

none sa...

Oi linda

Mas que lindo seu Blog,pena eu não achar o tradutor,queria ler.
Beijinhos
Deusa
vasinhos coloridos