tisdag 9 augusti 2011

Till lillprinsens rum..

Hej Svejs :O)
Först hade jag tänkt måla brädan vit men vad tycker ni? Visst är den bra charmig som den är :O) Klurar på att försöka bygga ihop en liten golvhylla själv oxå. En som passar precis mellan garderoben och dörren. Roligt roligt, få se om och när det blir.

Nu ska jag ringa elektrikern och se om han har tid att komma och fixa belysning på vår övervåning. Sen blir det trist staketmålning. Varför målade jag inte pinnarna först??

Ha en bra dag!
Kramar Milla

Ps. Ska försöka gå igenom era hälsningar under veckan och svara på alla :)

3 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken snygg! Jag tycker den är fin som den är. Kan bryta av ot en vit vägg eller dyl istället!! Så kommer den fram mer!!
Kan tro att du ångrar att du inte målade först, hua va tråkigt göra! Hoppas det går fort iallafall! Kram!

Brunkullan sa...

Läcker!! Var har du hittat den? Butik? Loppis?
Skulle bli kanon hos mig:)
Susanne

Unknown sa...

Oj vilken fin krokbräda. Visst är den fin som den är fast jag hade målat den vit till mitt hem. Beror ju lite på vad man har för övrigt.
Ha de gott, kram Ing-Britt