måndag 8 augusti 2011

En augustimåndag

Än är inte sommaren slut!

Men hej!
Tiden går fort när man har roligt  = färre inlägg.
Helgen har spenderats i Karlstadstrakten, på Jäverön.
Ett litet paradis har jag fått uppleva i helgen med grillning, nattbad och fyrhjulsåkning :)
(Glömde såklart kameran i bilen men kan kanske visa några bilder från lånad kamera ändå i ett senare inlägg.)


Ikväll har jag skruvat ihop en liten krokbräda till lillprinsens rum. Tanken är att han ska få hänga upp sina riddar och piratkläder där. Lite utklädningskläder...
(Ikväll har jag inte glömt kameran någonstans utan förlagt den på något bra ställe så bild på mitt kvällspyssel får ni imorgon.. om jag hittar kameran. Hihi!


Nattis på er! /Milla

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Ni verkar haft det bra, härligt med smultron! tänk att man inte kan hålla reda på sina saker vet hur det är.. Kram