torsdag 29 september 2011

Höstvarmt



Todeloo torsdag!
Jag känner mig riktigt på G idag :O) Har tagit en del beslut och tagit tag i övervåningen vilket gör mig glad. Började måla vitt igår och ska fortsätta idag.

********

Förnyade även med rött igår, har tonat mitt hår rött och målat mina tånaglar knallröda inför helgen, för då ska vi till Malung på dans :O) Sannex och Wahlströms spelar.
För er som inte dansar kan jag verkligen rekommendera att börja. Gå en danskurs, det finns både intensivkurser under helger och kurser där man går en gång i veckan, på de flesta ställen. Det är såå skoj. Bugg och Dirtyfox ;)


Mer roligt - KLÄDER :O)

Nya varma hösttröjor i läckra färger.

Korgar med sjalar och leggings.

Puss&Kram
Milla

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Hoppas du får en riktigt trevlig dans helg och att du kommer åter med lite träningsvärk för då har du haft skoj på riktigt =)
Kramiz