fredag 30 september 2011

Plötsligt var han här!

Hej :O)
Igår ringde en av mina bröder och behövde hjälp med sin lilla vovvsing.
Söta lilla Wilgot.
Inatt har Wilgot sovit bredvid mig i sängen. Hm, jag som alltid har sagt att om jag skaffar hund ska han inte få sova i sängen. Jaja, lite får man ju fjäska, då han känner inte mig alltför väl ;)

Jag har alltid velat ha en hund och vill fortfarande men känner mig inte beredd på det just nu. Inte så länge jag har små barn. Det är fullt upp som det är. Jag beundrar de som orkar med både små barn och hundar. Min energi sträcker sig inte så långt. Det räcker bra med att få låna och gosa ibland.

Men gosh vad jag längtar efter mina två älskade missar som gick bort för några år sen. De finaste, goaste, underbaraste katter en matte kan önska sig. Älskar er Ami & Nellie 

Efter att ha varit ute och kissat Wille ska vi nu äta frukost :O)

Krama om era små därhemma, djur som barn!
Kramis /Milla

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken liten sötnos.
Jag skulle också vilja ha en hund men inte min man och det är så mycke jobb att man behöver vara eniga.
Ha de gott, kram Ing-Britt