onsdag 23 november 2011

MIN JUL



 Jag vill ha en jul i silver, vitt, svart och grönt.

 En massa god julmat (som inte behöver bestå av skinka, prinskorv, janssons och lutfisk ;)

 En söt liten julgran full av barnens egengjorda julpynt.

Massor av familjemys :o)



God morgon!
Ojoj vad lilla Loke längtar efter snö. Varje gång vi ska gå ut undrar han om det har kommit snö. Så roligt för dom små som längtar så, när den äntligen kommer :o)
(För mig innebär det en hel del snöskottning. Måste nog fråga någon med traktor i år att fixa vår gård.)

Kram

Milla

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Jag längtar också efter snö och för tillfället regnar det hos oss SUCK! ha en bra em
kram

Photo by Maria sa...

Så söt liten pepparkaksgubbe =)

Ja de små längtar efter snö nu men inte jag.. Är glad för var dag med plusgrader och ingen snö =)

Kram Mia