tisdag 27 december 2011

En blogg som ni nu kan hitta bland mina favoriter är Mitt vita hus. Titta bara vilka inspirationsbilder Mia bjuder på:
Vacker juldukning

Fint på köksbänken i köket.

Sockersött pepparkakshus

Go´kväll Ladies!

Apråpå filmen igår, visst var den bra men inte min typ av film. Därmed bara 3 av fem "vita V" av mig ;)  Jägarna 2 - VVV

Ingen av pojkarna är hemma och det så fasligt tomt just nu. Längtar i massor så det värker. Storebror är med pappa och lillebror med farmor och farfar.


Nu ska jag se sista delen av julkalendern, jag (inte barnen) missade det mitt i allt julstök på julaftonen.


Kram Milla

3 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

j'ättefin dukning...måste hitta på något skoj till nyår geniknölarna glöder hihi! Jag tycker Jägarna var bra..kram och ha en bra dag♥

Photo by Maria sa...

Underbara bilder..

Jag fick filmen, Jägarna 2, i julklapp av sonen och jag ger den 6 stjärnor av 5 möjliga.. Så himla bra i mitt tycke.. =)

Ha en fin dag..

Kram Mia

MITT VITA HUS sa...

Tack tack tack raring:) U made my day!


KRAM

M

ps, åhh jag som tyckte jägarna två var jättebra;)