måndag 26 december 2011


Hej Annandagen!

Det är en mycket förkyld bloggerska som skriver inlägg idag. Låg i stort sett heeela juldagen. Idag har jag jobbat men borde egentligen ha legat i sängen även idag.

Och som det blåste inatt! Nedfallna träd över hela vägen och strömlöst på ön under många timmar.


Har ni hunnit med att shoppa något på mellandagsrean? Jag köpte med mig en kasse från jobbet till mig och pojkarna. Rea och sen personalrabatt på det är ju som hittat :O)


De söta änglarna står i boden där vi huserar när vi är hos mamsen.

Nu blir det filmtajm i sängen. Recension på "Jägarna 2" kommer imorgon.
(Hoppas på att huvudvärken försvinner till imorgon.)

Kram Milla

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ja vi har sjukstuga vi med , låg hela gårdagen och idag får jag sitta och hänga på jobbet istället..hoppas man blir pigg till nyår. kram