måndag 12 december 2011

LYCKA ÄR



Att få paket varje morgon :O)

Lillprinsen vid sin paketkalender i morse. Den hänger i vårt sovrum. Skulle den inte göra det, så vore nog alla paket öppnade på första veckan ;)

En kalender som min mams gjort själv och som jag hade när jag var liten.



Ny dag, ny decembervecka!

Här är det lugnt och tyst.
Storprinsen är i skolan, lillprinsen ser på princessan & draken och Rickard ligger och sover (han ska jobba natt inatt) Själv börjar jag inte jobba förrän kl.14 i eftermiddag. Jag och lilltrollet har nyss ätit en sen frukost framför tv´n.


Här ska vi fortsätta mysa på ett tag till för snart bär det av till dagis!
Tjingeling! /Milla

4 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Å vad härligt. Mina är för stora nu för kalendern,,, fast det tycker inte de, hihi
Ha det så gott! jag börjar också 14,00...
Kramkram<3nettan

Brunkullan sa...

Har också kvar min gamla paketkalender:) Sen fick barnen en varsin som små. Mamma har gjort alla 3.

Numer får de inte paket varje dag, utan den äldste får en chokladkalender. Den yngste får paket varje advent.

Kram Susanne

Unknown sa...

Vad kul att du har kvar din egen paketkalender sedan du var liten.
Vad mysigt det lät med er slappar fm.
Ha de bra på jobbet, kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Vad kul att ha kvar julklappskalendern som du hade när du var liten..
Spänning var dag..

Kram Mia