måndag 12 december 2011

"Hemligt"


Bilderna är tagna igår natt när vi kom hem från showen. Lite runda under fötterna varav inga ansiktsbilder, men det kanske ni hade velat se ändå... ;)



Halloj igen denna decembermåndag!

Jag vet att det är många som undrar vad vi håller på med för "hemligt" projekt. Både släkt, vänner och bloggisar. Vi kan/vill inte säga något förrän allt gått i lås. Det är en bit kvar och saker kan förändras. Men ni kommer att få reda på tillslut - jag lovar :O)

Ha nu en riktigt skön fortsättning på kvällen!
Själv ska jag gå en trappa ner och äta en nattmacka :O)
Puss&Kram
Milla

5 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Haha sånna bilder är kul!!
Supersnyggt linne, kommer de ifrån?

Ha en skön lucia
Kram Camilla

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

väntar med spänning=)
ha det så härligt idag.
kram♥

Photo by Maria sa...

Snyggt klädd du var.. Men synd att vi inte fick se ansiktet..

Ha nu en fin dag..

Kram Mia

Himlavit sa...

Vilken super snygg top, i like, vary had du hit tat den??

Trevlig lucia
KRAM Tessan

Cathrine sa...

Nu känns det som om jag härmar alla andra med min fårga.......

Men vilken snygg top, vart kan man hitta den?

Kram Cathrine