fredag 27 april 2012

♥♥♥♥


Hej!
Fredagen är här och här njuter vi i fulla drag av att helgen har börjat MEN självklart saknar vi vårt lilltroll. Både innan vi åkte och när vi var påväg mot farmor och farfar frågade lillprinsen om jag kommer att sakna honom när han är borta. Älskade lillskrutt, självklart är du saknad när du inte är hemma.

Lördag=Party :O)
När jag var in på bolaget för att köpa några cider idag fick jag för första gången inte visa leg. Får alltid visa annars. Kanske är det för att jag är in ca.1gång per år och inte är igenkänd på bolaget i lilla Mora? Jag fyller ändå 40 om några år.. Eller så kanske åren har tagit ut sin rätt och rynkorna syns lite tydligare. Haha, jag ska väl vara glad antar jag.


Önskar er alla en underbar helg 

Ps. tack söta anonyma Helén i Finland och fina Joan i Danmark för era råd och tips ang. SMEG 

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Grattis då till att du ser vuxen ut numera.. Eller?? Ha ha...
De slutade nog att fråga mig när jag var runt 37.. Sorgligt att de inte frågar om leg längre ;)

Ha nu en fin helg..

Kram Mia

Browneyedgirl sa...

Hejsan =) Hittade till din blogg och fastnade direkt. Du har en underbar stil. Startade en blogg här på blogger idag med =) Surfar runt lite. Kommer igen. Ha en toppen dag!